Üdvözlök mindenkit! Mint tudjátok, ez az oldal a kpoppal és kdrámákkal foglalkozik. Ha eddig nem tudtad, hát most már tudod!:D Sok érdekes dolgot megtalálhattok oldalunkon. Kpop bandákat ismerhettek meg vagy akár kdrámákról. Saját ficijeinket is elolvashatjátok ha kedvetek tartja...vagy csak böngészhettek a képek és videók között! Egy szóval még egyszer üdv az oldalon! ^^ Jó szórakozást a bloghoz!!! annyeong!!!:D


2014. január 18., szombat

Minden, ami KPOP! (SHINee)

SHINee



A SHINee (koreai írással: 샤이니, szjaini) egy dél-koreai fiúegyüttes, amit 2008-ban hozott létre az S.M. Entertainment. 
  • 2008. május 25-én debütáltak az SBS Inkigayo-n méghozzá a "Replay" című számukkal. Ez a mini-album 17.957 példányban kelt el az 2008 első felében. 
  • 2008. június 7-én részt vettek a "Dream Concert"-en a szöüli Olimpiai Stadionban. 
  • 2008. június 22-én  megnyerték az első díjukat amely a "Rookie of the Month" nevet viselte, amelyet a Cyworld Digital Music Awards jóvoltából kaptak. 
  • 2008. augusztus 28-án kiadták első teljes hosszúságú albumukat "The Shinee World" címmel. Az album első helyen debütált a listákon és 30 000 példányban kelt el. 
  • Részt vettek az 5. Asia Song Festivalon, ahol megkapták a "Best New Artist" díjat. 
  • 2008. október 30-án részt vettek a 2008-as Style Icon Awardson, ahol elnyerték a "Legjobb Style Icon Award" díjat. Ugyanezen a napon megjelent a "Amigo" című MV-juk. 
  • 2008. November 5-én elnyerték a "Best New Male Group" díjat a 10 éves Mnet Asian Music Awards-on. 
  • Az SM bejelentette a SHINee visszítérését, mely 2009. május 21-én fog megjelenni. A második  mini-album a "Romeo" nevet kapta. Május 18-án megjelent a "Juliette" (első kislemez).Bejelentették, hogy az album kiadása csúszni fog, Onew állapota miatt, így az album május 25-én jelent meg. 
  • 2009. július 16-án S.M. Entertainment kiadta a Shinee első photobook-ját "Day" címmel. Szeptember 25-én  megjelent a második is, "Night" címmel. 
  • 2009. október 19-én megjelent harmadik mini-albumuk a "2009, Year Of Us", öt hónappal a "Romeo" megjelenése után. Az első kislemez a "Ring Ding Dong" október 14-én jelent meg, és ezzel a számmal felléptek a KBS Music Bank-on, október 16-án. 
  • 2009 december elején elnyerték a "Popularity" díjat a Super Juniorral együtt, a  Golden Disk Awards-on. 
  • 2010. februárjában elnyerték a "BonSang" díjat a 19. Seoul Music Awards-on. 
  • 2010. július 19-én megjelent a második teljes hosszúdágú stúdió albumuk a "Lucifer".  
  • 2010. október 10-én megjelent a "Hello" promóciós MV-jük. 
  • 2010. augusztus 21-én felléptek a Seoul Olympic Stadium-ban. 
  • 2010. szeptember 4-én felléptek Staples Center-ben, Los Angeles-ben. 
  • 2010. szeptember 11-én részt vettek egy koncerten Hongkou Stadiumban, Shanghaiban. 
  • 2010. december 26-án megkezdték első koncert turnéjukat, "Shinee World" címmel.
    Bejelentették, hogy 2011. márciusában Japánban fognak debütálni. 
  • 2011. május 16-án megjelent a "Replay" japán változatának a bemutatója, az EMI Music Japan által. 2011. május 27-én jelent meg a teljes MV. 
  • 2011. július 22-én megkezdték a Japan Debut Premium Reception turnéjukat. 
  • 2011 október 17-én az EMI Music Japan bejelentette, hogy 2011. november 23-án megjelenik a Shinee első japán stúdió albuma. Ugyanakkor a megjelenés kitolódott december 7-ére. 
  • 2011. december 24-én élő koncertet adtak az első japán album a "The First" tiszteletére, a Tokyo International Forum Hall A -on. A koncert 3szor zajlott le annak érdekében, hogy igazodjon a 15 000-es rajongókhoz. 
  • 2012. május 16-án megjelent a 4. mini-albumuk a "Sherlock".
    SM Entertainment bejelentette, hogy 2012. június 14-én megkezdik a második önálló koncertjüket a"Shinee World II". 
  • Október 10-én kiadtak egy eredeti japán kislemezt a "Dazzlin girl"-t. 
  • 2013. február 1-jén kiderült, hogy március 13-án kiadják a következő japán single-jüket a "Fire"-t. 
  • Február 7-én az SM bejelentette, hogy február 19-én megjelenik a 3. koreai lemezük, a "Dream Girl". 
  • Február 16-án megjelent a highlight egyveleg "Chapter 1. Dream Girl – The Misconceptions of You" címmel. 
  • Április 17-én kiderült, hogy hamarosan visszatérnek a "Chapter 2. Dream Girl – The Misconceptions of Me"-vel ami a "Why So Serious? – The Misconceptions of Me" címet viselte, de ebben sajnos Jonghyun nem vett részt, balesete miatt. 
  • Május 5-én a Universal Music Japan kihirdette, hogy június 26-án meg fog jelenni a második japán lemezük "Boys Meet U" címmel.
  • Október 14-én megjelent az 5. mini-albumuk "Everybody" címmel.
forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/Shinee
 
Tagok:
~ Onew(Lee Jinki)
~ Jonghyun
~ Key (Kim Kibum)
~ Minho
~ Taemin

Rajongó táboruk neve: Shawol
Rajongó táboruk színe: Pearlized Sky Blue

Korea albumok
Studio album


Extended plays

Japán albumok
Studio albums
Singles

Néhány MV:


SHINee - Replay 



 SHINee - Ring Ding Dong


SHINee - Hello

SHINee - Lucifer

SHINee - Sherlock

SHINee - Dream Girl

SHINee - Why So Serious 

SHINee - Everybody

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése