Üdvözlök mindenkit! Mint tudjátok, ez az oldal a kpoppal és kdrámákkal foglalkozik. Ha eddig nem tudtad, hát most már tudod!:D Sok érdekes dolgot megtalálhattok oldalunkon. Kpop bandákat ismerhettek meg vagy akár kdrámákról. Saját ficijeinket is elolvashatjátok ha kedvetek tartja...vagy csak böngészhettek a képek és videók között! Egy szóval még egyszer üdv az oldalon! ^^ Jó szórakozást a bloghoz!!! annyeong!!!:D


2014. március 20., csütörtök

Minden, ami KPOP! (BEAST/B2ST)

BEAST

A Beast (koreaiul: 비스트, magyaros átírásban: piszuthu) egy dél-koreai fiúegyüttes, amelyet a Cube Entertainment hozott létre 2009-ben. Az együttes eredeti neve a B2ST volt, ami a Boys to Search for Top (A csúcsra pályázó fiúk) rövidítése, később azonban BEAST-re (Boys of the East Standing Tall; Büszke keleti fiúk) változtatták, nem sokkal a hivatalos debütálásuk előtt.
  • 2009 októberében debütáltak a KBS Music Bank "Bad Girl" című számukkal. 
  • 2010 elején megjelent második mini albumuk "Mystery" címmel. Az albumot 40 000 példányban adták el.
  • 2010 februárjában elnyerték a legjobb újonc díjat a 19. Seoul Music Awards-on.
  • 2010 március: megjelent második mini albumuk "Shock" címmel. Első helyezést értek el az M! Countdown-on ezzel a számmal. 
  • 2010 szeptember 17-én megjelent egy új daluk "Jumeogeul Kkwak Jwigo" címmel, ez a szám a a 3. mini albumon, a  "Mastermind"-on található. 
  • 2010. szeptember 28-án megjelent a "Mastermind" albumuk.
  • 2010, október 8-án, egy héttel a comeback után, első helyezést értek el a KBS Music Awards-on a "Soom (Breath)" című dalukkal. Ez a dal híres egyedi hangzásáról és koreográfiájáról.
  • 2010. november 15-én hivatalosan is megjelent a 4.albumuk a Youtube-csatornákon, amely a " Lights Go On Again" nevet kapta. Az album debütáló zenéje a "Beautiful" lett, amely az első helyen végzett az Mnet music charts-on, az album többi dala a 2., 3., 4. és 5. helyen végzett.
  • 2010. november 24-én megjelent első japán albumuk, úgynevezett "Beast – Japan Premium Edition" névvel. Ez az album az Oricon heti album listáján, a 13. helyen végzett.
  • December 9-én elnyerték a Yepp Newcomer díjat a 25th Golden Disk Awards-on.
  • December 23-án tervek jelentek meg, hogy önálló duetteket fognak kiadni.
  • A kiadott dalok: Yoseob & Junhyung (Thanks To), Hyunseung & Kikwang ( Let It Snow), Doojon & Dongwoon (Muni Dathimyeon/When The Door Closes).
  • 2010. december 21-én ezek a számok megjelentek a digitális mini albumon, amely a "My Story" címet kapta.
  •  2011. március 16-án megjelent az első japán kislemezük "Shock" címmel, és a második helyen debütált az Oricon heti album listáján.
  • 2011. május 17-én megjelent, első teljes hosszúságú koreai albumuk, "Fiction and Fact" címmel. "Fiction" című számukkal első helyezést értek el a KBS Music Bank-on 2011. május 27-én.
  • 2011. június 15-én megjelent a második japán kislemezük "Bad Girl" névvel. 
  • 2012-ben megkezdték első nemzetközi turnéjukat "Beautiful Show" néven, 17 városban léptek fel, 12 különböző országban, Ázsiában, Európában, Észak-Amerikában, Dél-Amerikában.
  • Azt tervezték, hogy 2012. július 22-én  fog megjelenni új albumuk, a "Midnight Sun". Azt is tervezték, hogy kiadják a "Midnight" című számukat az album megjelenése előtt.
  • Július  21-én kiadták 5. mini albumukat a "Midnight'-ot.
  • 2013. május 27- én a Cube Entertainment vezérigazgatója, Hong Seung Seong egy hosszú levelet küldött a médiának, amiben leírta, hogy a Beast hamarosan visszatér. 
  • 2013. május 29-én megjelent a megígért digitális kislemezük, "Will You Be Okay?" címmel. 
  • Jólius 11-én a Cube Entertainment felfedte az új album címét (Hard to Love, How to Love), valamit a megjelenés dátumát (július 19.) a twitteren.
  • Július 12-én felfedték az album promócionális számát , amely a "Shadow" címet kapta, valamint a promóciós képük is nyilvánosságra került.
  • Július 16-án megjelent a "Shadow" teaser-je a hivatalos youtube oldalukon, majd 19-én megjelent a teljes hosszúságú zenei videójuk is. 
forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/Beast

Tagok:
~ DooJoon
~ HyunSeung
~ JunHyung
~ YoSeob
~ GiKwang
~ DongWoon

Rajongó táboruk neve: Beauty

Koreai albumok:
Studio albumok:
EPs:
 Singles:

Japán albumok:
Studio album:
Singles:
Compilation albums:
  • 2010: Beast - Japan Premium Edition

MV-k:

Beast - Beautiful Night

Beast - Shadow

Beast - Shock

Beast - Breath/Soom

Beast - Midnight

Beast - Fiction

Beast - Bad Girl


Beast - Beautiful

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése